paleotóp

paleotóp

A szerzők

2017. november 18. - Fitos Attila

fiti_04.JPGFitos Attila

Hat éves voltam már jó régen, amikor az akkoriban népszerű Süni Természetbúvár Magazin egyik számában a két rivalizáló vadnyugati őslénykutató, Marsh és Cope harcos versengéséről szóló izgalmas, egy oldalas képregényre bukkantam. Annyira lenyűgözött az egyik képkockán látható kisebb személyautó nagyságú...

Tovább

valentin_profil_1.jpegFejes Valentin

Üdvözlöm a Paleotóp olvasóit!

Fejes Valentin vagyok, a Nyíregyházi Egyetem egykori történelem-földrajz szakos hallgatója. Bár végzettségemből kifolyólag évekig többnyire az emberiség régmúlt dolgaival foglalkoztam, az ősidőhöz való kötődésem sokkal régebbre nyúlik vissza...

Tovább

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paleotop.blog.hu/api/trackback/id/tr1813303681
süti beállítások módosítása